reklama

Ja som len

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ja som len
tvojou neznámou
tvoje číslo x
skrytý medzi riadkami

ja som len
nedôstojným komikom
rozosmievam svet
mojím úškrnom

ja som len
tvojim známym
vyriešená rovnica
nájdený v kvapke atramentu

ja som len
ušlachtilým tragédom
nútim vesmír plakať
tvojimi slzami

ja som len
tvojim dáždnikom

nechcem aby si mokla
keď slzy hrajú sa na vodopád

ja som len
vreckovkou z papiera

vpíjam naše vzájomné
iskry z minulosti

ja som len
stromom za jesene

opadávam poľahky
a lístie stráca sa

vo mne.

Ivan Zemko

Ivan Zemko

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu